Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Visa resultat för omröstning: Hur ska tävlingen utformas?
Flest antal vinster till högsta sammanlagda odds! 3 100.00%
Endast sedd till flest antal vinster! 0 0%
Annat! 0 0%
Antal röster: 3. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-04, 00:52   #1
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sharp$tävling OS-hockey diskussionstråd!


Godkväll comrades!

Jag har som sagt skissat lite över en OS-tävling inom hockey och vill höra nyttiga idéer & förslag så vi tillsammans kan skapa den tävling som lämpar sig bäst.

Personligen har jag utformat ett par punkter jag bidrar med;

# Likt första veckans NHL-tävling där vi utgår från flest vinster till högsta sammanlagda odds. I det här fallet postar jag som ansvarig dagens matcher med respektive odds. Antalet spelalternativ är begränsat.

# Flest antal vinster (oddsen bortser vi ifrån) där spelutbudet dels är låst till ett visst spelbolag likväl antalet spelalternativ.

# Något av ovanstående fast med utökade spelalternativ. Bör tillägga att antalet spelalternativ måste vara inom någon rimlig gräns för att jag som ansvarig ska kunna posta allt varje dag.

Kring insats tänker jag mig ett minimum på 100 Sharp$. Ser gärna en grövre insats än så.

Låt nu era tankar och idéer flöda!
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-04, 00:55   #2
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Passar på att posta vilka spelalternativ vi använt oss av i NHL-tävlingen!

Spelalternativ:
¤ Moneyline
¤ 1-X-2 (Fulltid)
¤ Ö/U (Spelbolagens lina, 5.5/5.0)
¤ Handikapp (Fav. -1.5 & +1 / Underdog +1.5 & -1) (ML)
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-04, 23:59   #3
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WizardofAhhs Visa inlägg
Godkväll comrades!

Jag har som sagt skissat lite över en OS-tävling inom hockey och vill höra nyttiga idéer & förslag så vi tillsammans kan skapa den tävling som lämpar sig bäst.

Personligen har jag utformat ett par punkter jag bidrar med;

# Likt första veckans NHL-tävling där vi utgår från flest vinster till högsta sammanlagda odds. I det här fallet postar jag som ansvarig dagens matcher med respektive odds. Antalet spelalternativ är begränsat.

# Flest antal vinster (oddsen bortser vi ifrån) där spelutbudet dels är låst till ett visst spelbolag likväl antalet spelalternativ.

# Något av ovanstående fast med utökade spelalternativ. Bör tillägga att antalet spelalternativ måste vara inom någon rimlig gräns för att jag som ansvarig ska kunna posta allt varje dag.

Kring insats tänker jag mig ett minimum på 100 Sharp$. Ser gärna en grövre insats än så.

Låt nu era tankar och idéer flöda!
Jag tycker att vi ska köra enligt alternativ ett och att insatsen bör vara 200Sharp$.
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
WizardofAhhs (+5)
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td